دانلود فیلم ایرانی لعنتی خنده دار

Download Film Irani Lanati Khandedar

با تمام کیفیت ها ۴۸۰, ۷۲۰ , ۱۰۸۰ و لینک مستقیم از نایس موزیکا

پخش آنلاین + لینک پرسرعت فیلم لعنتی خنده دار

نایس موزیکا Lanati-Khandedar دانلود فیلم لعنتی خنده دار

ژانر :کمدی , خانوادگی

کارگردان :بیژن شیرمرز

کیفیت :BLURAY / 4K / 1080p / 720p / 480p

سال انتشار :1398

بازیگران :

شهرام قائدی (سیا)، محمود جعفری (ریحانی)، ثریا قاسمی (مادر سیا)، سمانه پاکدل (لیلا)، فرحناز منافی ظاهر (مادر حسن)، آتش تقی‌پور (اربابی)، احمد‌ پورمخبر (پدر کامبیز)، کامران فیوضات (پدر لیلا)، فرزانه سادات سید امیری (زن ریحانی)، امید حقانی (سهراب)، محمدرضا رشیدی (نادر)، مهدی ملازاده (کامبیز)

خلاصه داستان :

سیامک جوانیست که بعد از مدتی اشتغال به تهیه داروهای کمیاب و همچنین کلیه برای بیماران، به دلالی قلب برای بیماران نیازمند پیوند پرداخته است. از همین رو وی همیشه و همه جا به دنبال یافتن مواردی است که شخصی بر اثر مرگ مغزی، مستعد اهدای اعضا باشد و در نتیجه او قلب فرد درگذشته را برای یکی از سفارش دهندگانش خریداری نماید. این در حالیست که خانواده ی وی چه مادر و چه نامزدش که دختر خاله اش نیز می باشد، از شغل او اطلاعی ندارند و…

درباره فیلم :

پیش از این قرار بود در این تله فیلم بهنوش بختیاری نقش لیلا را بازی کند که به دلیل پاره‌ای مسائل حضور او منتفی و سمانه پاکدل جایگزین وی شد. این تله فیلم در ژانر کمدی اجتماعی تولید شده و هشتمین تله فیلم بیژن شیرمرز در مقام کارگردان است. آناهیتا یعقوبی آذر، دیانا خلیق، محسن درخوش، محدثه مطلبی، اردلان فروتنی نیا، علی گلشنی، روح الله بنائیان، دانیال‌پور لاله زار، علی رضا زبر دست، سروش نوری، سجاد خدایی، عارف مرادی، زهره نور بخش، مهدی ملازاده، مجتبی جعفری، مرتضی مصدقی، مجتبی طالب‌نژاد، محسن سالاری جم و علی فلاحی سایر بازیگران این فیلم هستند.