دانلود فیلم ایرانی گام های شیدایی

Download Film Irani Gamhaye Sheidaei

با تمام کیفیت ها ۴۸۰, ۷۲۰ , ۱۰۸۰ و لینک مستقیم از نایس موزیکا

پخش آنلاین + لینک پرسرعت فیلم گام های شیدایی

نایس موزیکا Gamhaye-Sheidaei-375x500 دانلود فیلم گام های شیدایی

کارگردان: حمید بهمنی

ژانر: جنگی، اکشن، سیاسی

سال تولید: 1391

تاریخ انتشار: 1397

مدت زمان: 85 دقیقه

نوع فیلم: سینمایی

مخاطب: بزرگسال

کیفیت: WEB-DL

فرمت: MP4

حجم: متفاوت با هر کیفیت

تهیه کننده: محمد قهرمانی

بازیگران:
محمدرضا شریفی‌نیا، بهنوش طباطبایی، جمشید هاشم پور، لوریت حنینو، فخرالدین صدیق شریف، مریم کاویانی و کورش تهامی

خلاصه داستان:

درباره زنی آمریکایی به نام جولی است که به خدمت ارتش ایالات متحده درآمده و تلاش دارد مدارکی را که در حین انجام وظیفه در این کشور به دست آورده به دوست خبرنگار خود برساند. در جریان این اتفاقات یکی از پرده‌های سناریو آزادسازی عراق به تصویر کشیده می‌شود…

 

دانلود به صورت حلال و قانونی فیلم گام های شیدایی

کیفیت ۴۸۰

کیفیت ۷۲۰

کیفیت ۱۰۸۰

 

درباره فیلم:
این فیلم یکی از پروژه‌های دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد است که با بودجه رسمی یک میلیارد تومان ساخته شد. جواد شمقدری در مصاحبه با مشرق نیوز گفت: در موضع زدن نیستیم، ولی دلم می‌سوزد که به فیلمسازی مثل آقای بهمنی بودجه‌ی خوبی داده می‌شد، اما فیلمی که ما دیدیم، واقعاً ارزش هزار تومان هم نداشت… قهرمان شدن پیشکش، «گام‌های شیدایی» اصلاً فیلم نیست..

حمید بهمنی پس از تمسخر فیلم در جشنواره فجر در مصاحبه با خبرگزاری مهر گفت: اگر فیلم من ضعیف است، قرار نیست با آن در سینمای رسانه جشنواره فجر توهین‌آمیز برخورد شود. اگر قرار باشد این وضعیت ادامه پیدا کند من سال دیگر اجازه نمی‌دهم فیلمم در سالن مطبوعات به نمایش درآید. تازه متوجه شدم که چرا برج میلاد باید سالن اهالی رسانه شود زیرا به دلیل ظرفیت بالایی که دارد هر کسی می‌تواند وارد آن شود. در صورتی که سینما فلسطین می‌توانست گزینه بهتری برای اهالی رسانه باشد و در آن صورت فقط میزبان اهالی واقعی مطبوعاتی بود که کار فرهنگی می‌کنند.